Tema: Re: vidutiniai matuokliai
Autorius: cD-r0m
Data: 2018-09-10 22:26:10
Kad ir 10km/h, bet jei jau viršytas greitis 10-49km/h, kur baudos iš
esmės yra piniginės ir teisių nereikia galima ir automatizuot.

"Viršijote greitį 25km/h, jei sutinkate - prašom susimokėt čia + QR
kodas nuskanavimui su ROIK tiesiai į mokėjimo puslapį. Nesutinkate -
pildykit kas vairavo, lauksim mėnulio G šia data". Dabar irgi sistema
panaši, skirtumas tik kad ateini į mėnulio g. ir papildomai pasakai "
Laba diena, prašau dokumentas. Taip aš. Taip gailiuosi. Gražios dienos
Jums." pakeliui iki mašinos telefone susimoki ir važiuoji toliau.

Gal ne 90%, bet bent 50% susimokės tuos 10-30€ net negalvodami.. Ir
viršyt noras praeis visai ne dėl baudos dydžio, o dėl to, kad gaus mokėt
stabiliai, kiekvieną kartą ir sekančią savaitę. Net latviai ir tie
sugebėjo atsiųsti 12€ mokestį.. Jis manęs laukė pašto dėžėj grįžus iš
Latvijos.

Kas ten jau viršijo 40-50+ gal ir turi realiai reikalą ieškot don pedrų.
Kažkaip nelabai net kyla noras ten su jais ginčytis, o ir nuotraukoj
kartais akivaizdu kas vairuoja. Ar pareigūnas irgi turi apsimest, kad
nemato rožinio dramblio?

Aš tai nemanau, kad tai tiesiogiai susiję su kažkokiais seimūnų vaikais.
Manau, kad tiesiog daug kas greiti viršiją vienur ar kitur. Ir daug tų
žmonių sėdi aplink sprendimą automatizuoti viską. Ir atitinkamai daug
žmonių turi paprasto darbo dėl to. Čia gaunasi beveik kaip tabelius
suvedinėjantis darbuotojas mėgstantis vėluot į darbą pats savo
iniciatyva siūlytų laiko apskaitos sistemą (kartu ir uždarydamas kelią
vėluot, ir apskritai paversdamas savo darbo vietą nebereikalingą).