Tema: Re: vidutiniai matuokliai
Autorius: fenix
Data: 2018-09-07 12:56:11
2018.09.07 12:50, Ignas rašė:
> buvo pastebejimas, kad fotikai numete vidutini greiti ruoze apciuopiamai
> zemiau leistino, i ka tu prasnekai apie autostradose furas su -40 ir
> kaip tau px traktoristas priekyje. palauk kol po darbo ir mes
> kokteiliukus susimaisysim, tada pratesim... :)

tai tuose ruozuose, kur yra ten tie vid matuokliai galima tuos
apsivezliavusius ramiai aplenkt. kiek vaziavau, tai srautas neispudingas.

o ir siaip - jeigu butu garantija, kad tie ruozai isliks tokie pat ilga
laika, butu galima atidaryti kazkokia maitinimo istaiga arba kolonke.
issisprestu problema automatiskai