Tema: Re: vidutiniai matuokliai
Autorius: fenix
Data: 2018-09-07 18:48:46
2018.09.07 18:37, MRT rašė:

> Kodel kitiems siulai butent taip elgtis?

is pokalbio issirutuliojo. nes gyvenimo tragedija (kazkam), jeigu
neduokdie kelyje atsiras kazkas pavienis -40 nuo leistino vaziujantis
arba teks tuos 8 km pravaziuot leistinu greiciu.

> o degaliniu tinklas "Pamyzk tarp radaru" ne tavo ideja?..
> aj.. "KAVA tarp radaru".. pamyzt tik tiems,
> kam zmona kavos neleidzia degalinej pirkt..

apsvarstyciau tokia ideja, jeigu buciau tame biznyje. t.y. pakeles
zabegalovke arba degaline. bet dazniausiai tos zonos yra butent ten, kur
eismas mazas, nera sankryzu, miesteliu ir kaip tik galima paspaust.

> Pats supratai, kaip tavo pasiulymas atrodo is sono?

is sono man visiskai px kaip kas atrodo.