Tema: Re: vidutiniai matuokliai
Autorius: ostapas
Data: 2018-09-07 12:05:27
Šiek tiek per daug susireikšmini.

"fenix"  wrote in message news:pmtes0$cvh$1@trimpas.omnitel.net...

2018.09.07 11:52, ostapas rašė:
> Tau kažkaip labai greitai argumentai baigiasi :(

primink, kokiu argumentu tau reikia?
pasakiau kolkas tokius:
1. esu mates daug furu vaziuojanciu 90kmh magistraleje
2. man problemu nekelia nei -20, nei -40, nei 2 nei 4 juostu kelyje.

papildomai atsakau - paprastai vaziuoju +10 +20 nuo leistino.

visa kita tavo dabartines menulio fazes fantazijos. loji daug, bet dantu
nera, kad ikast