Tema: Re: vidutiniai matuokliai
Autorius: Tomas
Data: 2018-09-07 14:19:06
Tuo tarpu dainiusho paskutinė žinutė 08:48 ... gal nelaimė kokia nutiko?

On 2018-09-07 14:11, Lapinas wrote:
> (:
> Čia gal tas psichinis fenikso vardu rašinėja, nes tiek pievų per vieną 
> diena dar nebuvo.
> 
> "ostapas" <bertamarija@gmail.com> wrote in message 
> news:pmtkee$hhq$1@trimpas.omnitel.net...
>> Bet tau rimtai su skaitymu nelabai gerai sekasi.
>>
>>
>>
>> "fenix"  wrote in message news:pmtkcp$hgb$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>> 2018.09.07 13:32, Lapinas rašė:
>>> man iš gmailo.
>>> Apie teslas gal nelabai, bet bendrą kodeko liniją visai neblogai
>>> Lavrence Džeimsonas laiko.
>>
>> manai kodekas nusileistu iki tiek, kad forumiuke klaustu, kokia drele 
>> pirkt?
>>
>> kaip asabai ziema variklio kapitalkes daranciam klausimas silpnokas
>>
>>> "ostapas" <bertamarija@gmail.com> wrote in message
>>> news:pmtj27$gau$1@trimpas.omnitel.net...
>>>> Ačiū, turiu - kažkada rašė jis man iš tarnybinio meilo.
>>>>
>>>>
>>>>
>>>> "Lapinas"  wrote in message news:pmtitm$d2r$1@news.i-klubas.lt...
>>>>
>>>> Galiu emeilą duot, jei nori. Pats pasiklausi.
>>>>
>>>> "ostapas" <bertamarija@gmail.com> wrote in message
>>>> news:pmtg6q$e3u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>> gal žinai kur dingęs jis? Čia Tesla bišk mašinų prigamino, reik
>>>>> eksperto nuomonės.
>>>>>
>>>>> "Lapinas"  wrote in message news:pmtg2u$afl$1@news.i-klubas.lt...
>>>>>
>>>>> Kodekas niekeno projektas, nesvaikit
>>>>>
>>>>> "fenix" <kazkoks@kazkaip.com> wrote in message
>>>>> news:pmtfk1$dh9$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>> 2018.09.07 12:12, ostapas rašė:
>>>>>>> kodekai?
>>>>>>
>>>>>> jis tavo projektas, nesikalbek su savim
>>>>>>
>>>>>>> "fenix"  wrote in message news:pmtf97$d9u$1@trimpas.omnitel.net...
>>>>>>>
>>>>>>> 2018.09.07 12:01, Ignas rašė:
>>>>>>>> speju, kad kazka sumaisei... ar grupsus, ar pasnekovus, gal gera
>>>>>>>> kokteiliuka... :)
>>>>>>>
>>>>>>> hhmmmm... gal atsakysiu paprastai: man nekelia problemu tuose 
>>>>>>> ruozuose
>>>>>>> vaziuojantys -10 ar -15, nes pasirenku viena is keliu tinkamu
>>>>>>> sprendimu.
>>>>>>> nematau kazkokio iskrypimo, jeigu vaziuot kazkas pasirenka 60 ten 
>>>>>>> kur
>>>>>>> leidziama 90. as pats is tu, kurie vaziuoja greiciau uz leistina, 
>>>>>>> bet
>>>>>>> priekyje traktorius ar pensininkas man 0 emociju. apart sekmadienio
>>>>>>> vakaro 20-30km betonkelio ruozo nera LT tokios situacijos, kad 
>>>>>>> turetum
>>>>>>> desimtis kilometru vilktis is paskos ir prarasti daugiau laiko nei
>>>>>>> kava
>>>>>>> kolonkej ar sustojimas pamyzt.
>>>>>>>
>>>>>>>> On 2018-09-07 11:24, fenix wrote:
>>>>>>>>> 2018.09.07 11:13, Ignas rašė:
>>>>>>>>>> nuo leistino furoms, nuo lengvuju srauto, ar nuo leistino
>>>>>>>>>> lengviesiems?
>>>>>>>>>> skaiciukai labai skirtingi gaunas, jau net nekalbant, kad lygini
>>>>>>>>>> dvi
>>>>>>>>>> juostas viena kryptim vs viena...
>>>>>>>>>
>>>>>>>>> furos vaziuoja ir 90kmh magistraleje. man tai prblemu nesukelia.
>>>>>>>>> kitiems
>>>>>>>>> - putos drimba ir nori apie tai pasikalbeti.
>>>>>>>>>
>>>>>>>>>> On 2018-09-07 10:20, fenix wrote:
>>>>>>>>>>> 2018.09.07 10:13, spam rašė:
>>>>>>>>>>>> pastebėjau, kad ten dabar žmonės važiuoja -10 ar net -15.
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>> magistralej furos vaziuoja -40, ir ka?
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>> On 2018-09-07 09:48, albinas wrote:
>>>>>>>>>>>>> Kotais tylu ta tema. Ka arsiausi forumiuko marozai galvoja? 
>>>>>>>>>>>>> Kaip
>>>>>>>>>>>>>     kovosim su tuo? Su runkeliais eilej gi nesliausim. Vien 
>>>>>>>>>>>>> tik
>>>>>>>>>>>>>     draust, baust, atimt, jokiu laisviu. Kalneliai 
>>>>>>>>>>>>> miestuose jau
>>>>>>>>>>>>>     visur sudelioti, oriai pravaziuoti negali.
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>>> Girdejau atbulom arba sonaslydzio metodu pravaziavus sistema
>>>>>>>>>>>>>     pasimestu ir nefiksuotu. Kai kur tikrai imanoma 
>>>>>>>>>>>>> pravaziuoti
>>>>>>>>>>>>>     kelkrasciu. Kitas variantas -  yra infrared lempuciu 
>>>>>>>>>>>>> skirtu
>>>>>>>>>>>>>     tvirtinti prie numerio, kad apakinti kamera. Kokiu dar
>>>>>>>>>>>>> izvalgu
>>>>>>>>>>>>>     butu?
>>>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>>>
>>>>>>>>>
>>>>>>>
>>>>>>
>>>>>
>>>>
>>