Tema: Re: vidutiniai matuokliai
Autorius: Doxlas
Data: 2018-09-10 11:21:00
Aš vieną kartą iš trijų, kiti du buvo tik virš 20 km/h viršijimas. O dėl
nubaudimo dėl neteisingų parodymų - reikia teisingai nurodyt kas tas Don
Pedro ir žinot, kad ateinančius porą metų jo LT teritorijoje nebus.

Esmė, kad be automobilio savininko/valdytojo prisipažinimo, joks automatinis
nubaudimas neįmanomas.

wrote in message news:pn565i$p37$1@trimpas.omnitel.net...

2018-09-10 08:18, Doxlas rašė:
> Tada automobilių savininkai/valdytojai, gavę automatinius baudų
> siuntimus, automatiškai atsakytų kad vairavo Don Pedro. O tada policija
> turėtų ieškoti to Don Pedro tradiciniais metodais, kaip ir dabar, ir
> sistema sustotų.

visų pirma, tai aš garantuoju, kad šitaip darytų tik labai maža dalis
nubaustų. O ir šiaip, bauda už greičio viršijimą yra žymiai mažesnė už
melagingų duomenų suteikimą. Tad tik susipykęs su sveika nuovoka
išsisukinės nuo 10 eurų baudos, rizikuodamas gauti kelių simtų eurų
dydžio (ar kiek ten numatyta uz neteisingų duomenų opateikimą).

Beje, tu asmeniškai kiek kartų policijai apie vairavusį Don Pedro pranešei?