Tema: Re: guolio keitimas-kaina ?
Autorius: svyt
Data: 2018-08-15 12:47:03
Labai dideli lietuvoje antkainiai autodetalems, mokejai 30, o
 servisas duok die kokius 5 eurus.
nera tokiu kainu guoliams, bet
 daznas lietuvis iprates prie dideliu kainu, kai pasiulai realia
 issigasta ir neperka, mano bus slamstas ir ta pati perka uz
 brangiai is kitur.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/