Tema: Re: guolio keitimas-kaina ?
Autorius: svyt
Data: 2018-08-15 12:35:00
Negalima eksperimentuot su stomatologais ir masinu meistrais, as
 kol susirinkau meistrus kur tvarkau masinas praejo ne vieneri
 metai ir kruva veltui sugadintu nervu eksperimentuojant. As
 labiau bijociau vaziuot i tolimesne kelione po neaiskaus serviso
 remonto nei uzianciu guoliu. O masinos verte visada mazesne uz
 jos remonto kaina, net naujos- konvejerinis darbas pigesnis nei
 ja rankomis perrinkti.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/