Tema: Re: guolio keitimas-kaina ?
Autorius: svyt
Data: 2018-08-15 11:53:54
Pirkdamas sena masina sukuri darbo vietas lietuvoje, o mokescius,
 jei ne tiesiogiai sumoka visi. Tie murziai turbut didele dali
 algos skiria akciziniams produktams- alui, benzui, cigaretems,
 naudoja vandeni, elektra, sildosi. Viska pirkdami sumoka 21 proc
 papildomai pvm.
kazkoki patenta greiciausiai turi, mokescius
 lengviausia ne murziams nemoket o kaip tik stambiems- viska perka
 su saskaitom ir nemoka pvm, alga minimumas plius
 komandiruotpinigiai kurie neapmokestinami ir t.t.t

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/