Tema: Re: guolio keitimas-kaina ?
Autorius: svyt
Data: 2018-08-15 12:42:53
Paslaugu kainos yra sutartinis dalykas, nieks tiek nemoketu,
 viskas atpigtu, vazinetume i lenkija (ar i latvija is panevezio)
 remontuotis. Prekiu kainos- kol nepabrangs gamyba kinijoj ir
 indijoj smarkiai nebrangs.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/