Tema: Re: guolio keitimas-kaina ?
Autorius: svyt
Data: 2018-08-15 11:39:36
70 litu buvo pries 10 metu 2 golfui. Negali meistras dirbt uz 5
 eurus valandai ir uzdirbt 2000 po mokesciu, patalpu nuomos. Kyla
 algos kyla kainos, jei moki remontuot masinas keisk profesija,
 nes aiskiai tava profesija tau netinkama jei nesugebi
 uzdirbt.

--

svyt/ MB963-4-A/BMW e39 D/Xiaomi Mijia m365

----Android NewsGroup Reader----
http://usenet.sinaapp.com/