Tema: Re: guolio keitimas-kaina ?
Autorius: Master
Data: 2018-08-02 17:59:18
> nu tai darbo link pusantros valandos, tarkim 20€/val - tridtsokas jau.
>
> na ir guolis. kad jis normalus 20€ kainuoja - abejoju, aš servisu būdamas
> tokio nedėčiau. tai nelabai suprantu ko čia plėšaisi.

Na nesiplesau, bet visada visur kazkaip ispuciamos kainos.
jei pasake 40 kodel atsiimant sukuria dirbtinai kaina iki 70.
pernai keiciau kita puse pakeite kazkaip tai uz 20 su visu guoliu.
Gaila dabar tame servise eile buvo tik kitai savaitei.

Paskambinau dabar i autoaibe tas guolis kainuoja 9eur, tai kam knisti prota
kad 20
Paskambinau i keleta siukslynu, visas stebule su visu stabdziu disku ir
guoliais numauna mantik uzsimauti, praso 20eur.  dar galiu deretis.
Geriau buciau pats pasiknises pusdieni ir pasikeites.
Nes tokiai masinai visiskai nebenoriu kisti tokiu pinigu.
Visi aplinkui melagiai ir lupikai.
nes jau kelinta karta isitikinu kaip dirba kai kurie servisai.
 Dabar ir as taip pradesiu daryti,  kai atnes kaitlente taisyti sakysiu 30,
o kai ateis atsiimti sakysiu 70, nes tipo iskilo papildomu darbu, (na nes
netycia atsuktuvas ikrito tarp tranzo kontaktu.)

nesiplesau, tik nepakenciu kai akivaizdziai meluoja.