Tema: Re: guolio keitimas-kaina ?
Autorius: Master
Data: 2018-08-02 14:09:34
>Tai ir pasikeisk pats.
>Sugaisi puse dienos ir sutaupysi 20 EUR :)
 na tai kai pirma karta jei tai daryciau tai tikiu, kad puse dienos.

Na kai dar buvo litai, tai kitos puses guoli pakeite uz darba buvo15litu.

> O jeigu dar abs daviklis stovi ir nepavyks istraukt... desi nauja =)
nera jokiu abs.

> kazkaip ta vieta su guolio ipresavimu, giliai imho, yra verta 4/5 visu
> pinigu, pats pasidarytum? normaliai?????
Jei daryciau, tai pasidaryciau, bet kad siuo metu ne masinu remontu uzsiimu.

Na tai isvadoje suratau, kad kaina normali.
Reiks man irgi savo ikainius pasikelt, nes ziuriu as cia per pigiai visiems
viska darau.