Tema: Re: guolio keitimas-kaina ?
Autorius: Satrapas
Data: 2018-08-02 16:06:31
Panasi situacija,pries menesi keite priekini guoli.
Pas normalesnius arba masina palik,arba ryt, poryt,uzporyt.Nuvaziavau pas
vietinius "sutrius".
Ziuriu sedi be darbo,pakelejai laisvi. Ok keskit 30oiru.Per pora valandu su
plaktukais,kuvaldelem ir Lidliniais kompresoriais pakeite.
Ta pacia diena pradejo kazkas cypti.Ir parduotuves aiksteleja lasiukus
pastebejau ant asfalto.
Zodziu sekancia diena pats ant kiemo turejau lupti rata ir ziureti kas
kur.Disko skardine apsauga buvo uzlenkta ir lietesi i diska ir cype. Stabziu
vamzdelis buvo pazeistas ir lasejo skystis.Tuo paciu pasikeiciau
stabilizatoriaus trauke nes apatine guma jau buvo suplysus.Bet kaip tie
sutriai nesugejo jos pamatyti nezinau.
Ten tik rata nuimi ir tiesiog rezia aki ta trauke.