Tema: Re: Casco
Autorius: CodeC
Data: 2018-06-05 17:03:37
todel, kad siuolaikiniam mieste, siuolaikiniam eisme, tai tik laiko
klausimas. bet koks auto bus anksciau ar veliau apibraizytas ar
aplamdytas. durniausia, kad visi dazu nubraukimai laikomi eismo
ivykiais. tavo reikalas, jeigu tau atrodo verta vazinet batono su
milijono vertes auto. rizikuok, arba drauskis pats, kodel as turiu uz
tai moket ir bijot i gatve isvaziuot?