Tema: Re: Casco
Autorius: Linas Petkevičius
Data: 2018-06-05 14:36:54
Kitais metais turetu smarkiai nebrangti. Nekalbu apie paveinius atvejus.

Beje, o kur argumentai - TENVAKARUOSE? Kai kokiame Tesco koks tautietis
nukainota majoneza pamato pigiau nei musu prekybos centre, iskart
klyksmai - "korupcija, kartelis, emigruosiu bliat". O tai ka man dabar
sneket? Dukra ant dienu teises gaus. Startas pas visus draudikus 100
svaru paklaidoje - 3000 svarų. Ir sis draudimas tik aparatui iki 1.1
litro bei vienai vairuotojai. Sakot pas mus brangu?