Tema: Re: Casco
Autorius: ostapas
Data: 2018-06-05 15:41:34
O tai kaip ten vakaruose yra?

"CodeC"  wrote in message news:pf607k$mia$1@trimpas.omnitel.net...

tai va cia yra viskas dar paprasciau. padarom CA lubas vidutinio
atlyginimo dydzio, o tie tikri ponai ponaiciai ir/ar siaip bijantys gali
apsidrausti viska ka tik nori tikrai laisvoj rinkoj be jokiu prievoliu
ir valstybiniu auditu.
nes dabar tai pas mus realizuota kazkas panasaus i tai, kai bicas su
brangiu smokingu ateina i metalistu koncerta ir bijo buti apspjaudytas,
aplaistytas, suglamzytas, todel 'prasuka nekalta' reikala su
organizatoriais ir pabrangina bilietus, kad jam nauja smokinga nupirktu
po koncerto. kocertas vienas zemyne :) eiti privaloma. visi metalistai
dziaugiasi, nes juk 'vdrug bica su smokingu pastumsi, geriau sumokam
brangiau uz bilietus'.