Tema: Re: Casco
Autorius: CodeC
Data: 2018-06-05 15:29:50
juk gygymas nemokamas, ka sodra pamirsai? ar vis del to uzdarom?
ar cia iskaiciuoti plastikiniai papai kazkokiai mociutei?
kad CASCO brangs - valio - juk laisva rinka. reiskia kainuos tiek, kiek
turi kainuot ir visi laisvai apsispres ka uz kiek nori drausti.
dabar gi naujus bmw remontuoja is vidutini atlyginima gaunanciu sumoketu
PCAD pinigu ir tu tai vadini laisva rinka. lai moka uz nauju BMW remonta
is tikru ponu sumoketu CASCO imoku, gal tada prasifiltruos tikros ponios
ir princeses ant zirnio.
taigi sveikata irgi savanoriskai draudiesi jei nori. laisva rinka.
kokios problemos? gal pesciuju PCAD padarom dar tada? nes gausi pvz su
byta per galva rytoj eidamas per savo geta, tai kas apmokes?