Tema: Re: Casco
Autorius: Caponi
Data: 2018-06-05 16:23:43

On 2018-06-05 15:44, CodeC wrote:

> tai juk viskas paprasta: bijai - draudiesi CASCO ir poto jau ten tas
> draudimas issireikalaus susitvarkys tuos ~1 keur isieskojima is kaltininko.

Tai dabar dar paprasčiau - minimum parkių ir mano atveju ~4x mažesnė
įmoka už CAD, nei būtų už CASCO. Ir nereikia nieko bijot :-)

> todel ir siulau susieti su vidutiniu atlyginimu salyje, kad butu
> socialiai teisinga. nes dabar gaunasi, kad lygiuojames i kazkokius
> ponus, kurie gal per menesi gauna 2x tiek, nei dauguma per metus, ir
> remontuojam ju zaisliukus is PRIVALOMO draudimo pinigu. is tu, kuriem ir
> 20 metu senumo pasatas - masina.

Nežinau kodėl, bet neturiu jokios užuojautos tiem, kurie babkių turi
mažiau už mane ir jokio pavydo tiem, kurie jų turi gerokai daugiau už
mane. Ir esu visai patenkintas, jei šitoj vietoj valdžia atliko savo
vaidmenį priimdama įstatymus, kad be jokio rūpesčio ir už, realiai
šnekant, simbolinius pinigus (jei jau kyla noras kažkuo piktintis, tada
realesnė tema yra kuro kainų šuolis per paskutines kelias savaites, čia
jau net mentų neapipisi, kaip draudimo atveju :-), o ir sąmokslo teorijų
realesnių prisigalvot galima) aš galiu jaustis ramus tokioj margoj pagal
finansines galimybes visuomenėj.

> ar tu blaivas? daiktu prisipirkti neprivaloma. CASCO draustis irgi.
> nori - perki, draudiesi, nenori - nesidraudi. va cia yra tikrai laisva
> rinka. dabar PCAD - tik korumpuotas verslas ir tiek.

Taip, todėl aš perku daiktus pagal galimybes ir man tiem daiktam
draudimų nereikia.
BET:
1. Jei mano daiktus kažkas suniokos, aš dėl to nenoriu turėt jokių
papildomų nuostolių (kažkuria prasme jų vistiek, žinoma, bus, bet ne
tiek, jei TPVCAD neegzistuotų).
2. Suvokiu, kad kažkas sau leist gali daugiau nei aš ir dėl savo klaidos
(nuo jų niekas neapsaugotas) aš nenoriu nei likt kam nors skolingas, nei
mokėt visą gyvenimą, nei likt su tuščiom kišenėm.

Taigi, su visa pagarba, manau, kad ponas nesi gudresnis už likusį
civilizuotą pasaulį, kuriame TPVCAD yra norma, o ne išimtis, matyt, ne
veltui....

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i