Tema: Re: Casco
Autorius: Caponi
Data: 2018-06-05 15:42:17
Vat ot kodėl aš dabar turiu mokėt už kasko tarkim, kokius 400Eur, jei
man pigiau CAD už 100Eur?
Ir dar, kadangi aš sąžinės visos nepragėriau jaunystėj, jei aš dabar per
žioplumą kam nors inpisiu, iš esmės aš pasijausiu kaltas, bet nesijausiu
skolingas, skirtingai nuo varianto, jei padaryčiau kam žalos už 10kEur,
o "lemputinis" CA kompensuotų 1KEur ir nukentėjusysis neturėtų kasko...

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i