Tema: Re: Casco
Autorius: CodeC
Data: 2018-06-05 14:25:16
tai taip pritempus nieks niekur nera laisvas.
pats irgi vergas esi. nes nu kasdien turi pasikti ir paesti, net jeigu
tingi. o jeigu nesigilinti i smurfiskas petkos nesamones, tai as piena
galiu pirkt is maximos, o galiu treciadienais kieme is bulkos bagazines
arba nuvaziuot i kaima ir tiesiai is ukininko nusipirkt, o gal as
apskritai esu tas ukininkas, kuris su bulka atveza kitiems ir puse kaimo
pamaitina.
toliau pisk prota apie laisva CAD rinka, eksperte. jau atmintinai mokam.
juokinga, kai kainos per metus pisa 100% ir uzdavinejami klausimai,
kodel ne 200%. cia labai protingu jautiesi? davai padarom eksperimenta,
panaikinam CAD prievole, paliekam laisva valia visiems apsisprest.
pazesim kur bus tavo 'laisvos' kainos po pusmecio.