Tema: Re: Casco
Autorius: CodeC
Data: 2018-06-05 15:44:55
On 2018.06.05 15:33, Caponi wrote:

> Teisingai, aš būtent taip elgiausi nuo pirmos dienos su nuosava mašina,
> tada dar prievolės jokios nebuvo. Bet vėlgi, jei į mane įvažiuos kažkas,
> tai aš visai nenorėčiau, kad žalos atlyginimo išieškojimas keltų
> papildomo vargo (kadaise turėjau tokią ~pusmečio trukmės istoriją), jau

tai juk viskas paprasta: bijai - draudiesi CASCO ir poto jau ten tas
draudimas issireikalaus susitvarkys tuos ~1 keur isieskojima is kaltininko.

> ir taip tai reikš neplanuotus rūpesčius susitvarkyt esamą ar nusipirkt
> naują automobilį. Tos kažkokios ribotos CA nieko nepakeis, nes "nebutu
> baisu subankrutuoti" ribos vienam gali būt iki 1, kitam 10, o trečiam
> 100KEur, tos ribos niekaip nekoreliuos su mano turima mašina ir
> kaltininko noru atlygint žalą, kad ir kokia ji bebūtų ir kokios
> kaltininko "nebankrutavimo" ribos.

todel ir siulau susieti su vidutiniu atlyginimu salyje, kad butu
socialiai teisinga. nes dabar gaunasi, kad lygiuojames i kazkokius
ponus, kurie gal per menesi gauna 2x tiek, nei dauguma per metus, ir
remontuojam ju zaisliukus is PRIVALOMO draudimo pinigu. is tu, kuriem ir
20 metu senumo pasatas - masina.

> Vėlgi, tai tik mano nuomonė, bet prisipirkimas laikino naudojimo daiktų,
> kuriem eksploatacijos metu gręsia brangūs "gedimai" ne pagal kišenę ir
> to pasekoj visokie kaskai yra gerokai labiau "korumpuotų parazitų
> šėrimas", nei palyginus simbolinės sumos už rizikų minimizavimą
> atsirandantį dėl to, kad gyvenam tarp kitų žmonių su skirtingais
> finansiniais pajėgumais.

ar tu blaivas? daiktu prisipirkti neprivaloma. CASCO draustis irgi.
nori - perki, draudiesi, nenori - nesidraudi. va cia yra tikrai laisva
rinka. dabar PCAD - tik korumpuotas verslas ir tiek.