Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: CodeC
Data: 2018-03-01 14:06:55
nu gali i karteri sukist jei sugebesi. cia tikslumo nereik.
antifrizas cirkuliuoja per bakeli pastoviai, jei ka. paciupinek -
karstas net prie -15C buna :) o antifrizo temperatura siaip labai i tema
matuot - daug kas nuo to priklauso. webasta matuojasi ir junginejasi nuo
antifrizo temperaturos, salonas syla nuo antifrizo. kol ten salta -
reiskia variklis saltas. lemonoj temp dacijas kelis eurus kainuoja.
dainiushai nestabdyk, parodyk forumiukui kaip benzas prie -15 C syla.

nes jau pavasaris, jau turetum kondyske siandien naudot :DDDDD