Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-03-01 10:05:29
2018.03.01 09:43, CodeC rašė:
> tai cia tu iliuzijose gyveni, ir trolini iki apsisikimo.
> as vazinejau benzais zinok, nemazai. ir jie tikrai nebuvo sugede. ziema
> 10km mieste nuvaziuoji, jau islipt laikas, bet langai dar prisale,
> papurkst negali, nes uzsala isvis nx, salone salta, vazineji pastoviai
> saltu varikliu, prastu matomumu. tom dienom, kai rasoja, kartais net is
> vidaus, tai laukti reikia bilekiek, kad ta rasa nupustu. net su webasto
> reik laukt, kartais net 10 minuciu, bet uztai poto nupucia uztikrintai,

Davai tik neperlenkinek tiek :) netikiu, kad trilitrine Omega su
tvarkingu termostatu nesugebedavo  uzsilt ir vazinedavai apsalusiais
langais. Ir is viso, paskaicius kokios pas tave bedos, man vientele
mintis leda i galva - auto laaabai daug dregmes salone, kas gali buti ir
jo 'nenaudojimo' paskeme, t.y. kai rida iki stukes km per menesi ir visa
trumpais atstumais. Praeita savaite mane panasios bedos kamavo, kai
slidinet isvare buvom - is trasu gryzti, slides, batus sumeti i auto
(atlenkta sedyne, kad tilptu), sniego neisvengiamai prisinesa. Diena
saule pasildo iki +1, istirpsta sniegas, bagaznyke balos (ideklas
guminis), kilimeliai dregni. Tai ir rasojo, ir salo is vidaus langai.
Gryztant i LT per stuke km viskas isdziuvo ir vel jokiu problemu su
rasojimais.