Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: Ignas
Data: 2018-02-27 11:51:50
kalbu apie tai, kad su aukstesne masina be baimes gali leist bamperi
virs bardiuro nebijodamas jo nubraukt. ratlankiu nuchujarinimas labiau
priklauso nuo pacio ratlankio, padangu modelio ir vairavimo iprociu
(neatsargiai parkuojantis sonu). atsargus vaziavimas (pvz parkuojantis)
kol ratas atsirems i bordiura ratlankiu negadina