Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: CodeC
Data: 2018-02-28 15:28:19
nu o baigesi "mano troike susyla per 5 minutes prie -20", "man nesalta
plikam prie -20" "webasto benzininiam auto yra uz suvokimo ribu".
idomu butu pasiziuret video tavo troikes skydelio ir priekinio stiklo.
kaip ten ji stebuklingai susyla per 5min prie -20C. kadangi tiek net
nebuvo siemet, ir ryt gal jau tik -10C ryte tebus, tai uztektu ir tiek.
abejoju ar per 10km nuvaziuotu mieste bent iki puses rodykle pakyla. o
trolini uz penkis.