Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: ostapas
Data: 2018-03-01 09:44:51
o kapitalkę kieme čia tam nesugedusiam darei?

"CodeC"  wrote in message news:p78avq$5lf$1@trimpas.omnitel.net...

tai cia tu iliuzijose gyveni, ir trolini iki apsisikimo.
as vazinejau benzais zinok, nemazai. ir jie tikrai nebuvo sugede. ziema
10km mieste nuvaziuoji, jau islipt laikas, bet langai dar prisale,
papurkst negali, nes uzsala isvis nx, salone salta, vazineji pastoviai
saltu varikliu, prastu matomumu. tom dienom, kai rasoja, kartais net is
vidaus, tai laukti reikia bilekiek, kad ta rasa nupustu. net su webasto
reik laukt, kartais net 10 minuciu, bet uztai poto nupucia uztikrintai,
ir silta buna, ir langai skaidrus.
o tu toliau vazinek nieko nepatydamas ir dar tai pomotink,
pyzdavodamasis is webastos vien del to, kad pats jos neturi.

p.s. shudas tas cx-3. juk ir arkliui aisku, kad is esmes del to ir
pratrydai cia.