Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: Arj
Data: 2018-02-27 16:45:40
as esu su maike vaziaves prie -30C.  Cia tiesiogine prasme.
Bet tos keliones metu as labai nenoreciau sedeti gale be siltu zieminiu batu
ir siltu ilgu kojiniu.
Yra kruva auto kur oro srautai ispresti geriau, ypac premium segmente, bet
fizikos niekas neastauke - jei uz lango -20, saltis nuo ju leidziasi zemyn.
Nu cia aisku pasakysi kad visose normaliose auto (pvz 7er ar a8)  dvigubi
stiklai, bet as I varguoliskesnes auto dairausi

"Dainiushas"  parašė naujienų news:p73q71$mk7$1@trimpas.omnitel.net...

na esu važiavęs su B5 dyzeliniu universalu tolu prie -25C, klima 22C
laikė tikrai neįsitempus, variklio temperatūra būvo normali.....tai ką
ten ta webasta pakeistų?

Apie BNW benzą tai nekalbu, tokiu oru kaip dabar gali pirtį salone
pasidaryt. Jūs termostatus keičiat kada nors tuose savo kibiruose?