Tema: Re: ev vs zyzlius
Autorius: Arj
Data: 2018-02-27 17:38:44
labai norint - galima isideti net jei ir gamykliskai nenumatyta.
Tik itariu tuninguoti nauja auto biski nestoves?

va pas mane pora is "must have feature" - universalas ir galiniai patamsinti
langai.
Ziurinejau kazkada komplekacijas - kazkurios tojotos viena komplektacijos
linija nuo kitos skyresi tuo kad turejo butent tuos patamsintus langus +
kelias man nereikalingas opcijas. Kaina skyresi per 5kLt. Jei buciau
issirinkes tojota, spek ar buciau mokejes tuos 5kLt papildomai, ar
nuvaziaves I koki alta?

"ostapas"  parašė naujienų news:p73ruo$o88$1@trimpas.omnitel.net...

ne, už webasto galiu papildomai sumokėt. bet kad irgi nesigauna - nėra tokio
punkto :(
tai bybis, ne mašina.

"CodeC"  wrote in message news:p73rs5$nvn$3@trimpas.omnitel.net...

tia uz 9k dar ir webasta turi but?
tu skaityt gal ismok, poto klausimus uzdavinek.