Tema: Re: DSG 7 ir varikliu kombinacijos?
Autorius: Dainiushas
Data: 2018-01-09 22:27:51
neskaitant gražių skaičiukų, turbolagas juose vis tiek yra ir gana
juntamas. Tai kai būna normalus automatas, turbolagą turbūt galima
"sušert" hidrotransformatoriui, gi su DSG - jau tenka pravažiuot.

1/9/2018 10:12 PM, mindau rašė:
> svogeris panasiai virkavo, kad jo 140kw+DSG7 sudinai vaziuoja.. kol
> neparodziau jam, kad ten pasirenkami vaziavimo profiliai yra "eco -
> normal - sport"
> tai su tuo "eco" ten tikrai kaip kokia guma tempiant vaziavimas..
> nu bet tu lyg ir ne visai "botanikas", sita momenta turbut susiziurejai :)
> 
> 
> 
> 
> "fenix@h"  wrote in message news:p32ro2$em3$1@trimpas.omnitel.net...
> 
> biskeli atgaivinant mirusia tryda:
> vaziuota su dsg7 1.8tsi - tai deze dirba geriau, nei megintas 2.0tsi
> 280Ag. bendrai galima sakyti, kad palygintina su tiesiog letoku
> tradiciniu automatu, bet viska sudejus vaziuoti galima, nera taip
> blogai. kas keista, kad vis tiek reikia numint ~50% gazo, kad biski
> speriau shoktelt, nors dezei permetus per pora pavaru zemyn tapkes
> staiga pasidaro per daug.
> 
>> vaziuojant pirma karta ir nieko nezinant apie niuansus tos dezes pavyko
>> gan neblogai isprovokuot ta nesamone, kai paruosta ausktesne pavara o
>> tau reikia zemesnes. ir gan slykscioj kasdienej sitaucijoj emginant
>> prasokti i ziedo 3 juosta
>>
>> papasakokit, kuo skiriasi vaziavimas dsg7 su skirtingais varikliais. is
>> esmes 2.0tdi ir 2.0tsi - dyzeliu dar nevaziuota, tai veiks geriau su
>> dyzeliu ar dar blogiau? domina tik dsg7
>>