Tema: Re: DSG 7 ir varikliu kombinacijos?
Autorius: none
Data: 2018-01-04 13:42:23
ne, kai buvau jaunesnis, tai lakstydavau visokiose vietose, kur negalima
- aikštelės, kiemai, siauros gatvės ir pan. Norėjau visada ir visur
visus aplenkti, visur ir lenkdavau. Ir dzin, kad iki kito šviesoforo ir
galutiniam rezultate nebūtinai pirmas. Mėtymasis tarp juostų irgi
kasdienis dalykas buvo - pamatai kad kita juosta greičiau juda ir lendi
į ją, po to atgal ir po to vėl atgal ir t.t.