Tema: Re: DSG 7 ir varikliu kombinacijos?
Autorius: newsreader
Data: 2018-01-04 19:27:42
Mandagumas ziurint su kuo lyginti. Mano nuomone viskas tik eina blogyn
paskutinius 20 metu. Kadangi vazineju beveik tik per pika tai tiek visko
prisiziuriu... Labai reta diena buna, kad nepamatyciau avarijos.
Uzkisinejimas tapo norma, uzblokuojamos sankryzos, sokinejama per
geltona ir netgi per raudonos pradzia, parkuojamasi uzstatant
isvaziavima is aiksteles, ant pesciuju taku, po zenklais "sustoti
draudziama" ir t.t. it t.p. Sunku net isivaizduoti kur dar galima zemiau
kristi.

Vilniuj kai gyvenau pries 20 metu tai i Sananoriu zieda kiekviena ryta
turedavo ileisti reguliuotojas, nes kitaip viskas uzsikistu nx. Spekit
ar kas nors pasikeite? Nifiga, ten ir toliau kasryta darbuojasi
reguliuotojas. O sitiek estakadu, apvaziavimu pristatyta.