Tema: Re: DSG 7 ir varikliu kombinacijos?
Autorius: newsreader
Data: 2018-01-02 21:04:28
Mano senute DSG6 su 125kw dyzeliu dirba perfect. Specialiai pameginau
prie 80km/h ir 6 begio (deze stengiasi maksimaliai taupyti kura). Jeigu
svelniai spustelsi tai bus trumpam -1 ir iskarto atgal i 6 begi. Jeigu
smarkiau tai bus -2 ir 4k apsuku, bet laikys ilgiau. Reakcijos aiskios
ir prognozuojamos.

Kazka girdejau, kad naujuose DSG7 gerokai uzdempferiuota. Velgi neaisku
apie kuria eina kalba - sausa ar slapia sankaba. Jeigu nepatinka aisku
nepirk.

As irgi rinkausi tarp C5 su Aisinu, BMW5 e60 ir DSG. DSG patiko iskart,
BMW puse B, o C5 is viso pavojinga vazineti del beprotisko lago.