Tema: Re: DSG 7 ir varikliu kombinacijos?
Autorius: ostapas
Data: 2018-01-04 14:07:30
nu ten bišk greičiai didesni ir juostų daugiau.

"none"  wrote in message news:p2l5a5$t5g$1@trimpas.omnitel.net...

Jo, po Amerikos pradėjau dar ramiau važinėti. Pakerėjo jų atsargumas.
Tiesa priešais San Francisco trasoj sutikau tokius nardytojus skrersai
išilgai - visi važiuoja ramiai su dideliais tarpais ir iš galo atlėkė
bmw ir honda berods, nardydami tarp visų juostų. Po kiek laiko farai nulėkė.