Tema: Re: DSG 7 ir varikliu kombinacijos?
Autorius: ostapas
Data: 2018-01-04 14:35:02
Jau pradeda užpist tas mandagumas. Pvz. Eišiškių plentas važiuojant į miestą
kiekvieną rytą stovi, nes sankryžoj su Geologų gatve visi mandagiai
praleidinėja viską kas tik juda (paspirtą pakelės akmenį irgi sustotų
praleist).

"none"  wrote in message news:p2l6oj$uk1$1@trimpas.omnitel.net...

aš tai sakyčiau, kad vairavimo kultūra ženkliai pagerėjusi. Pėsčiuosius
praleidžia, įjungus posūkį įleidžia ir pan. Tik vieną kartą važiuojant
aplinkkeliu mirksėjo iš galo, kad pasitraukčiau. Prieš 10 metų visi
mirksėjo ir aš pats visiems mirksėdavau :)