Tema: Re: DSG 7 ir varikliu kombinacijos?
Autorius: Nevkurse
Data: 2018-01-04 16:09:30
Tai nuvaziuok eiline diena piko valandom pasivazinet, pakeisi nuomone.
Man juokinga, kai nuvaziave paturistaut pradeda pyzdielint kaip belenkur
kitur ramiai visi vazineja, tik LT laksto kaip nuo bbiu nutruke.
Pasivazineji didesniuose miestuose piko valandom, roziniai akiniai
nukrenta po pirmo naglai uzlindusio pries nosi :)