Tema: Re: Paburkit iš tirščio. Generatorius? Starteris?
Autorius: Dainiushas
Data: 2017-12-13 22:16:05
na turim ūkyje 2011 trabį, tai nu akumas jau irgi vos-vos


12/13/2017 10:12 PM, bat0nas rašė:
> Rimtesnis bum buvo tik tais pačiais 2011 metais. Nuo tada jokių remontų
> (išskyrus profilaktiką) ar avarijų (išskyrus visokius fender bender)
> nebuvo.
> 
> Bet kokiu atveju - akumą pasikeisim pirmiausia.
> 
> Exide reikia kokį įsidėti. Grynai pirmą kartą girdžiu šį pavadinimą :D
> Suintrigavo.
> 
> 
> On 2017-12-13 21:56, Kurmis wrote:
>> masina seniai tavo rankose? nebuvo rimtesniu remontu?
>> akuma reiktu pamatuot su apkrova, kad suzinot jo gyvasti. buna
>> trumpinasi kuri nors akumo cele ir nevisada jis issikraudineja. buna
>> kad koks prietaisas masinoj lieka veikti ir taip pat iskraudineja
>> akuma. sitos naujesnes auto turi nemazai smegenu ir valdo kaip
>> nekuriuos procesus.
>> K
>>
>> "bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message
>> news:p0qfbf$94a$1@trimpas.omnitel.net...
>>>
>>>
>>>
>>>
>>> Papildymas https://imgur.com/a/P9OUQ
>>>
>>> Priešistorė:
>>> - Neužsiveda. Rodo <12V
>>> - Užvedam nuo donoro. Rodo 13,2V
>>> - Pasivažinėjus ir neužgesinus. Rodo 13,4V
>>> - Užgesinam variklį po pasivažinėjimo. Rodo 12,59V
>>>
>>> Nauja:
>>> - Ryte prieš užvedant. Užsivedė. Rodo 12.34V
>>>
>>>
>>> Faktas, kad esant pliusinei temp. nesiekia 12.4V.
>>> Nieko per daug blogo nenutiks, jeigu pasikeisiu akumuliatorių. Tik
>>> kaip žinoti, kiek pas tą Jettą turi būti krovimo temp. Nes dabar tie
>>> 13.2-13.4V atrodo visu voltu mažiau, nei default rekomenduojama 14.1V.
>>>
>>