Tema: Re: Paburkit iš tirščio. Generatorius? Starteris?
Autorius: fenix@h
Data: 2017-12-12 12:02:13
2017.12.12 11:45, Caponi rašė:
> Nu aš visada perku Bosch S5 ir labai patenkintas.
> Vienintelis "nenusisekęs" gavosi kažkada labai seniai nusipirktas
> kažkoks Banneris - įtartinai elgtis pradėjo jau po 2 metų.
> Beje, šiais metais abiem mašinom akumus keičiau, Toyotoj stovėjo
> kažkokia Varta su Toyotos logotipais, nežinau ar nuo gimimo buvo, bet
> faktas, kad prieš beveik 5 metus pirktoj mašinoj ji jau stovėjo ir tuo
> momentu akumas jau nebuvo naujas. Praėjusios žiemos pabaigoj teko vieną
> kartą išimt pasikraut, vasarą atlaikė normaliai (nu bet ten pas jį
> startinė srovė pagal specifikacijas tokia "juokinga" ~300 A, tai
> [...]

akumas, laikantis iki 5 metu mano rezimu vaziavimo yra gaidys. (3x i
medi) paskutiniai ka mazdaug prisimenu: 17metu (bmw oem), 10metu (sss
exide, dar metosi kazkur rusyje, speju pakrautas dar vasara auto
uzvestu), 12metu (exide), 4 metai (varta), 5 metai (koba), 3 metai
(jennox). dabar naudojamas kazkoks paprastas midac, 3 metai. kai kurie
is tu akumu per mashinas ejo, tie, kur ilgiau laike - dar netgi buvo
susandeliuoti bilekaip rusyje, po ko buvo pakrauti ir toliau vaziavo.
tiesa, ne as vienas uz tai, kad vartos ir bosh nepirkt. siaip visi
konsultantai ir servisistai ta pati sako, kad jie prastesni uz vidurki.

tiesa, dar buvo vienoj darbinej non-stop vaziuojamoj po LT bosh s4
kazkoks, kuris irgi nestebuklingai atlaike, tikrai iki 4-5 metu.