Tema: Re: Paburkit iš tirščio. Generatorius? Starteris?
Autorius: bat0nas
Data: 2017-12-13 22:12:45
Rimtesnis bum buvo tik tais pačiais 2011 metais. Nuo tada jokių remontų 
(išskyrus profilaktiką) ar avarijų (išskyrus visokius fender bender) nebuvo.

Bet kokiu atveju - akumą pasikeisim pirmiausia.

Exide reikia kokį įsidėti. Grynai pirmą kartą girdžiu šį pavadinimą :D 
Suintrigavo.


On 2017-12-13 21:56, Kurmis wrote:
> masina seniai tavo rankose? nebuvo rimtesniu remontu?
> akuma reiktu pamatuot su apkrova, kad suzinot jo gyvasti. buna 
> trumpinasi kuri nors akumo cele ir nevisada jis issikraudineja. buna kad 
> koks prietaisas masinoj lieka veikti ir taip pat iskraudineja akuma. 
> sitos naujesnes auto turi nemazai smegenu ir valdo kaip nekuriuos procesus.
> K
> 
> "bat0nas" <bat0nas.ok@gmail.com> wrote in message 
> news:p0qfbf$94a$1@trimpas.omnitel.net...
>>
>>
>>
>>
>> Papildymas https://imgur.com/a/P9OUQ
>>
>> Priešistorė:
>> - Neužsiveda. Rodo <12V
>> - Užvedam nuo donoro. Rodo 13,2V
>> - Pasivažinėjus ir neužgesinus. Rodo 13,4V
>> - Užgesinam variklį po pasivažinėjimo. Rodo 12,59V
>>
>> Nauja:
>> - Ryte prieš užvedant. Užsivedė. Rodo 12.34V
>>
>>
>> Faktas, kad esant pliusinei temp. nesiekia 12.4V.
>> Nieko per daug blogo nenutiks, jeigu pasikeisiu akumuliatorių. Tik 
>> kaip žinoti, kiek pas tą Jettą turi būti krovimo temp. Nes dabar tie 
>> 13.2-13.4V atrodo visu voltu mažiau, nei default rekomenduojama 14.1V.
>>
>