Tema: Re: Paburkit iš tirščio. Generatorius? Starteris?
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-12 15:30:41
Tiksliai nepamenu, bet vienu pirmą kartą nepilnai metai buvo, antrą jau
virš, gal link pusantrų.
Šiaip su akumais paliubomu viskas aišku, remontuot jų niekas
neremontuoja, tai patikrinamas ir keičiamas (arba ne), klausimas ant
kiek pardavėjas kompetentingas diagnostiką padaryt. Uošvio atveju
pirktas daiktas buvo pas Kemi, tai viskas todėl ir įvyko staigiai
(diagnostika "supaprastinta" tokia buvo, vieną kartą iš tų keitimų ir aš
sudalyvavau, tai įtampą tik pamatavo, buvo tikrai mažiau 12.4V, ir psio)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i