Tema: Re: Paburkit iš tirščio. Generatorius? Starteris?
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-12 11:13:52
Nu tai gali būt ir papildomų reikalų, kaip kad priedvėsis generatorius
ar dar kokios bėdos.

Žodžiu, matuok akumo įtampą esant išjungtam varikliui (ir praėjus bent
kokiai valandai - dviem po užgesinimo) ir paskui pasižiūrėk kas darosi
esant užvestam (šiuo atveju įtampa turėtų būti +/- 14V (maax 14.4V)),
užvestam su įjungta kiek galima daugiau prietaisų (langų, sėdynių
apšildymai, visos šviesos ir pan. - įtampa kiek pakris, bet turėtų
siekti irgi netoli 14V). Jei įjungtu varikliu viskas OK, tada dar lieka
klausimas kiek mašina čiulpia esant išjungtam varikliui, bet čia jau
kiek daugiau pisliavos pamatuot, tą tau patikrint galės bet kuris
servisiukas.
O bet tačiau įvertinant tai, kad akumui bent 4 metai ir dabar
temperatūros ne stipriai pliusinės aš statau už tiesiog baigusį savo
dienas akumą :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i