Tema: Re: Paburkit iš tirščio. Generatorius? Starteris?
Autorius: Caponi
Data: 2017-12-12 11:45:49
Nu aš visada perku Bosch S5 ir labai patenkintas.
Vienintelis "nenusisekęs" gavosi kažkada labai seniai nusipirktas
kažkoks Banneris - įtartinai elgtis pradėjo jau po 2 metų.
Beje, šiais metais abiem mašinom akumus keičiau, Toyotoj stovėjo
kažkokia Varta su Toyotos logotipais, nežinau ar nuo gimimo buvo, bet
faktas, kad prieš beveik 5 metus pirktoj mašinoj ji jau stovėjo ir tuo
momentu akumas jau nebuvo naujas. Praėjusios žiemos pabaigoj teko vieną
kartą išimt pasikraut, vasarą atlaikė normaliai (nu bet ten pas jį
startinė srovė pagal specifikacijas tokia "juokinga" ~300 A, tai
logiška, kad su pagyvenusiu tokiu akumu prie didesnio minuso net ir
artipilniu gali būt problemų užsikurt).

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i