Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Icetom
Data: 2017-08-22 15:53:28
Avensio ar Aurio?

Tokį kaip aprašei buvau patyręs 2003-2009 Avensije. Tie kur eina nuo 2009
iki 2015 labai minimaliai. Paskutiniame Avensije, kaip mano, tai man
pasirodė, kad vairas tikrai informatyvus ir t.t.

Turėtas 2013 m. Auris kažkas tarpinio tarp paskutinių kartų Avensių. Su
vairo reakcija kaip ir nepastebėjau, kad būtų vėlinimas. Ir saugus, jei
tikėti švedų ar norvegų žurnalistų briedžio testu.