Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: MRT
Data: 2017-08-10 15:04:46
> Yra ten kazkokie rysiai ir pas mane. Atsispausdinsiu ir pasibraukysiu, bet
> galetu ir paprasciau. Man vat pas kai kuriuos japonus tendencija patinka -
> trys komplektacijos ir be vijebonu. O cia...

o cia matau tik dvi.. automatas = EDC..
Jei imt "Energy TCe 130 EDC" = tik Intens
Jei ta "dCi 110 EDC" = irgi Intens (nes limitas -580Eur, Zen -1000Eur)

Intens sakykim neduos opcijos neimt sildomo vairo (+46Eur)
imant sildoma uzpakali (+194) .. nes supakuota uz 242 Eur.

O ratu tema - nori uzpakaliniu tamsintu langu, tai lietus R16 keisk i R17 :D..
Tiesa, nuo R18 - issisukti imanoma, bet likt su R16 - langai komplikuoja :)