Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: ostapas
Data: 2017-08-17 13:14:12
Viską ten leisdavo.
"Suorganizavo" jis man tada remontus prieš technikinę. Sutarėm kad ir
tepalus pakeis. Pirmą kartą pamiršo pakeist - palikau dar dienai. Antrą
kartą pasiėmiau, po savaitgalio grąžinau nes po mašina tepalo bala vis
atsirasdavo. Paaiškėjo, kad tepalo išleidimo varžto tarpinės nepakeitė.
Neklausiau, ką jie darė ir kaip tą tarpinę pakeitė - jaučiu išleido tepalą,
įpiso tarpinę ir supylė tą patį. Po to ir prisipažino kad savo mašinos
nepalieka ten.
Dėl viso pikto tepalus dar kartą kitur pakeičiau po to. nes nx.

"fenix@w"  wrote in message news:on3pj6$ufl$2@trimpas.omnitel.net...

2017.08.17 12:13, ostapas rašė:
> Prieš kokius 7 metus pažinojau ten dirbusį bičą (kažkas su popieriais
> susiję, ne murzius buvo). Tai jis savo mašiną kažkur kitur remontuodavo.

:) nes nechaliavu savo neleisdavo remontuot