Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-18 10:42:08
Blet, ar nors vienas iš jūsų vokiečiafilų pabandys apibūdint nors vieną
funkciją tiksliau, kuri pas japonus "neveikia taip, kaip turėtų veikt"?
Va ManXP ėmė ir piso konkretų sąrašiuką, kas ant vidutinės klasės mašinos
pas gerai apie save galvojantį gamintoją yra bazėj. Rezultatas - "nepatinka
iš principo", "navarotai nachuj nereikalingi", "neveikia, kaip turetu
veikt", "soriukas".
Nugi stipru.

--
Caponi