Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: Caponi
Data: 2017-08-17 11:41:00
Blet jau apie Kemi, tai arba blogai, arba nieko, tingiu detaliau rašinėt, bo
turbūt pusdieniui užsiėmimo turėčiau.
Su salyga, kad Ukmergės g. servisas vos ne po langais, tai kai ankstesnės
patirtys kiek užsimiršta, tai vis gaunasi, kad imi ir užvažiuoji dėl kokios
smulkmenėlės, nu toks jausmas, kad apie 80% atvejų vis sugeba ką prisidirbt
lygioj vietoj. Jiem pliusas tik tas, kad bendravimas kultūringas, skirtingai
nuo, tarkim, tiesioginio konkurento Tanagros toj pačioj Ukmergės g. :-)

--
Caponi
Toyota Corolla '07 1.6i