Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: fenix@w
Data: 2017-08-17 10:52:36
2017.08.17 10:48, Linas Petkevičius rašė:
> Manau, kad man automobilio savoka daug platesne nei daugelio news
> automobiliu fanu. Nenaujas automobilis man turi viena dideli minusa -
> zr. mano posta apie savarankiska kaladeliu pirkima.

yr atokiu rimtesniu kontoru, ale kemi, kur nuvaziavus gali gaut ta ko ir
tikiesi: saskaita i dantis ir pakeistas detales. paprastas padaro taip,
kaip sutarta ir uz tiek, kiek sutarta.
o ir siaip bet kuris save gerbiantis garaziukas sugeba parisiimt
atsakomybe ant saves nupirkti kaladeles ir jas pakeisti