Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: ManXP
Data: 2017-08-18 14:44:15
Cia dar px, ypac tokio senumo auto. Vat man tai patinka Mersai - nusiperki
kokiu 2015+ metu aukstos klases modeli, su absoliuciai naujausiom
technologijom, ir spaudineji "rankini" stabdi su koja, arba ahujienas
masazines sedynes valdai su keliasdesimt metu senumo jungikliu, kuris
igrustas tarp sedyniu kazkur. Bet uztai melyna LED lempute sviecia!

"Dainiushas"  wrote in message news:on6jhn$7b2$1@trimpas.omnitel.net...

touch screen'u valdoma mark levinson kasetinė deka!