Tema: Re: Didesnis automobilis pagyvenusiems jaunuoliams
Autorius: tranzoo
Data: 2017-08-18 15:58:48
"ManXP" <man@giliai.px> wrote in message
news:on69vq$uen$1@trimpas.omnitel.net...
> Atsimenant nelabai sena diskusija, kai buvo kalbama apie zmones, kurie
> valgo salia brangaus restorano esancioj kebabinej, bet gali uztikrintai
> pasakyt, kodel jie neitu i pati restorana ir kodel ten maistas yra
> ziauriai hujovas, tai cia turim 1:1 situacija.

visu pirma klima. bilekaip bilekur. negali uzstatyt auto 22 ir pamirst

sedyniu nugaros islinkimas. mano atveju iki man tinkamos vietos nepakyla.
masazai apie prostata. visakita sedynese subjektyvu ir man nepriimtina

bliutufas net ls kaip siknoj.

multimedija pas audi bentjau nelagina, nors mmi man reguliavimas irgi
visikai nepriimtinas ir kvailas. o lioxos mausas nelabai ir atsilieka

sviesos salione - pas gs priskaiciavau 22 diodus, o kai kasnors nukrenta -
nerandi nes tamsu.

padlakotnikai tyrionui.

tamsejantys veidrodeliai neveikia, sono atstumai neveikia, paralenilis
parkingas is trecio karto. adaptyvu kruiza naudoti atsipalaidavus negalima,
nes jam vaidenasi. persirikiavimo asistentas neveikia kol neijungi posukio,
o poto irgi neveikia.

kaip veikia pakaba ir vairas pas es ls ir nx - nu blet rimtai pas supista
camry geriau ir maloniau.

ir valio, kad tau ji patinka, ir tavo draugeliai isrenka sugedusias a6.
aciu. mums daugiau liks.